
Edge Communication
Serge Dielens leidt tal van grootschalige communicatieprojecten voor een groot aantal bedrijven, zowel in B2B als B2C, met een subtiele mix van pragmatisme, creativiteit en marketingcommunicatieve vaardigheden. Tegenwoordig helpt het merken en persoonlijkheden om zichzelf (her) bekend te maken en vertrouwen te wekken.
Eerst verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen en externe communicatie in de non-profitsector en in de humanitaire sector (algemeen publiek), daarna werkte hij als freelance journalist voor verschillende gedrukte media. Na de oprichting van het PR-bureau Aptitudes.be (1990), dat gedurende een decennium Brand PR-management zal verzorgen voor dochterondernemingen van internationale groepen, waaronder Levi Strauss & Co, Toyota, Unilever (AX, Lipton), MTV Networks en Laboratories Besins International, Serge specialiseert zich in zijn activiteiten sinds 2002 in EdgeCommunication.be om merken te ondersteunen om creatief te communiceren in de jungle van media en steeds meer digitale technologieën. Serge creëert en ondersteunt vervolgens strategische 'phygitale' communicatie-actieplannen (PHYsical + diGITal + sociAL), dankzij gepersonaliseerde communicatiestrategieën, waarbij zowel intern als extern contentmanagement wordt gecombineerd met een aanpak die soms uitgaande en soms inbound marketing is (vrucht van 35 jaar ervaring).
In het tijdperk van alomtegenwoordige digitale technologie, waar iedereen zijn eigen medium wordt, is de uitdrukking ‘De klant is koning’ nog nooit zo relevant geweest. Een negatieve recensie / opmerking op sociale media kan een hele reputatie vernietigen. Als reactie op deze ontwikkeling heeft Serge sinds 2007 zwaar geïnvesteerd in influencer marketing en e- reputatiemanagement en merkopbouw / onderhoud (employer brand & personal branding); zowel voor starters, vrije beroepen en consultants, als voor zeer kleine ondernemingen en KMO's. Hij adviseert / traint / coacht zijn klanten om hun merkimago te ontwikkelen, hun zichtbaarheid te vergroten en hun geloofwaardigheid te vergroten.
